Ofte stilte spørsmål

Spørsmål:  Hvor befinner varene seg før jeg bestiller?

Svar: Varene befinner seg på vårt lager i Vestfold, Norge.


Spørsmål: Hvilke betalingsløsninger har dere?

Svar: På nettstedet er det DIBS som er vår partner, og vi tilbyr både kort og fakturabetalinger.
DIBS håndterer all sensitiv informasjon og forestår også kredittsjekk ved fakturabetaling.


Spørsmål: Hva skjer om jeg ikke betaler faktura i tide?

Svar: DIBS håndterer oppfølgningen av faktura, vi har ingen mulighet til å sjekke om en faktura er betalt eller ikke.


Spørsmål: Hvor legger jeg inn informasjon om rabattkoden?

Svar: Dette gjøres i "min handlekurv". På grunn av betalingsløsningen til DIBS, kan ikke rabattkode legges inn i kassen.
Produkter som finnes i fanen for tilbud er allerede rabattert, og ingen ytterligere kode er nødvendig.


Spørsmål: Hvor lang leveringstid har dere?

Svar: På hverdager estimerer vi 1-3 virkedager, i helger estimerer vi leveringstiden til 3-5 virkedager.


Spørsmål: Jeg har bestillt og har fått en bekreftelse på at varen er sendt, men jeg har ikke mottatt en sporingskode?

Svar: Forsendelsene fra oss er ikke sporbare for kunde pr. i dag.
Er pakken for stor til at den får plass i postkassen, vil du få en "hentelapp" fra Posten.



Har du andre spørsmål, eller problemer med å få gjennomført et kjøp?

Send oss gjerne en henvendelse til kundeservice@missha.no så skal vi hjelpe deg så godt vi kan!